4 redenen om neon te gebruiken voor uw bedrijf !
Koele neonreclames zijn al meer dan een eeuw een belangrijk onderdeel van de aankleding en marketing van bedrijfslocaties. Vandaag de dag kunnen bedrijfseigenaren genieten van veilige en efficiënte aangepaste LED-borden in plaats van de meer gevaarlijke en dure glas- en gasvariëteiten. Hoewel u veel kunt lezen over verschillende opties en suggesties die u helpen uw merk op de best mogelijke manier te promoten, komt de keuze van lichten of muurkunstwerken neer op het volgende voor soorten borden die elk bedrijf nodig heeft.
In plaats van u te richten op zaken als open borden, gloeiende grafische logo's en eenvoudige neon verlichting, overweeg dan de redenen achter elk op maat gemaakt LED-bord dat u kiest. Wanneer u een specifieke strategie die zich richt op de voordelen voor uw doelgroep te creëren, je uiteindelijk met een meer tevreden klantenbestand en meer geld in uw zak. Ze moeten allemaal vallen onder een van deze vier essentiële categorieën.
Klanten en opdrachtgevers informeren
Het meest fundamentele en voor de hand liggende doel van commerciële bewegwijzering is om uw klanten of cliënten iets te vertellen over uw bedrijf. Dit begint met het Open teken, dat hen informeert of ze binnen kunnen komen of niet. Als u een zeer beperkt budget hebt, kunt u zich in de eerste plaats op dit type bord richten. Het is echter zinvoller om alle opties te verkennen van coole neon lights die meer kunnen doen dan basisinformatie geven. Andere opties in deze categorie zijn borden die duidelijk de openingstijden, merkidentiteit, producttype in verschillende afdelingen, of andere essentiële informatie die specifiek is voor wat uw bedrijf aanbiedt aan uw doelgroep.
De personalisatie pagina biedt een uitgebreide reeks van lettertype stijlen, kleuren en maten voor alle informatieve LED borden die uw bedrijf nodig heeft. Een klassieke rode of witte schreefletter OPEN zou bovenaan de lijst moeten staan als u op dit gebied minimale moeite wilt doen. Anders dan dat, is de hemel vrijwel de limiet voor aangepaste opties.
Verkoop bevorderen
Het doel van elk bedrijf is om consumenten te overtuigen om iets te kopen, of dat nu een tastbaar product of dienst is. U kunt op maat gemaakte LED borden gebruiken om de verkoop op de fysieke locatie van uw bedrijf te stimuleren. Hoewel dit proces begint met het informeren over producttypes en wanneer en waar ze kunnen winkelen, gaan promoties die leiden tot open portemonnees over een iets andere boeg. De woorden, zinnen of ontwerpen die u voor deze categorie borden kiest, moeten een echt voordeel voor de klant of klant direct communiceren.
Wat houdt dit in? Een van de gemakkelijkste manieren om de verkoop te bevorderen met aangepaste lichtreclame is het tonen van speciale aanbiedingen of kortingen. Als u een felroze BOGO (één kopen, één gratis) bord boven een rek met kleurrijke accessoires hangt, zal het zeker winkelend publiek aantrekken en hen helpen snel een aankoopbeslissing te nemen. Wanneer u kiest voor een gloeiende 25% UIT LED-lamp voor de korting rek in de buurt van de muur, zal het leiden mensen verder in uw winkel en in de richting van meer producten.
Hoewel kortingen en uitverkoopprijzen uitstekende manieren zijn om grotere aankopen te stimuleren, zijn het niet de enige opties die u kunt proberen. Klanten zijn ook eerder geneigd geld uit te geven als ze uw retourbeleid begrijpen, een tevredenheidsgarantie zien, of het eens zijn met uw merkmissie of visie. Als u bijvoorbeeld van elke aankoop een dollar doneert aan een Save the Rain Forest-fonds, en uw consumenten geven om deze milieudoelen, dan bevordert u de verkoop op basis van wereldwijde verantwoordelijkheid.
Informeer uw doelgroep
Een goed opgeleide consument is eerder geneigd om producten en diensten te kopen die aansluiten bij hun kennis. Bovendien krijgt uw merk een boost in gepercipieerde waarde als u degene bent die hen informatieve voordelen biedt. Vergeet niet, uw taak is niet om hen te leren over een geheel nieuw onderwerp of het creëren van een school-achtige sfeer, tenzij u de verkoop van academische producten of bijles diensten. Onderwijs specifiek voor de marketing van uw bedrijf bestaat meestal uit langere-vorm artikelen, blog posts op uw bedrijfswebsite, of video producties. U vraagt zich misschien af hoe u aangepaste LED borden kunt gebruiken om les te geven.
Hoewel de opties voor lettergrootte en -stijl uitgebreid zijn wanneer u via Neon Mood bestelt, gaat u geen LED neon licht laten maken om feiten of gidsen te delen. Onderwijs met dit type display is veel subtieler. Één manier om dit belangrijke doel te bereiken is verlichte tekens te gebruiken om klanten aan een onderwijskans te trekken. Bijvoorbeeld, in een ijzerhandel, kunt u een "Hoe te" of "Doe-het-zelf" bord ophangen boven een display met informatieve pamfletten. Een andere manier om te onderwijzen is door het gebruik van betekenisvolle termen zoals "veganistisch" in een winkel voor fijnproevers of "betere cijfers" in het bijlescentrum. Het doel is om uw doelgroep te informeren over de voordelen van het product of de diensten.
Bezoekers vermaken
Wanneer u denkt aan het vermaken van klanten of klanten die naar uw bedrijf komen, betekent dit niet dat u een show moet opvoeren of een grandioze vertoning moet maken. Koele neonreclames zijn zeer geschikt om mensen te vermaken omdat ze een gevoel van stijl uitstralen en kleur toevoegen zonder afbreuk te doen aan de algemene boodschap. Als u een extra stimulans voor de entertainment factor wilt, kies dan een of meer van Neon Mood verbazingwekkende opties voor aangepaste LED-borden. Deze omvatten op afstand bediende schakelbare kleur of app-gestuurde dynamische kleur om een regenboog caleidoscoopeffect te creëren. Bezoekers van uw site zullen altijd een glimlach krijgen bij het zien van deze unieke decoratieve accenten.
Decoratie zonder doel kan u een aantrekkelijke winkel, eetgelegenheid of kantoor opleveren. Echter, als u de grootste impact wilt maken met de aangepaste LED-borden die u kiest, moeten ze in lijn zijn met een van deze voor noodzakelijke doeleinden. Een kwaliteitsmerk zorgt ervoor dat hun doelgroep begrijpt waarom ze bij hen moeten kopen en hoe ze het beste waar voor hun geld kunnen krijgen. Door iedereen die door uw deur loopt te informeren, promoten, opvoeden en entertainen, heeft uw bedrijf een veel grotere kans om de winst te maken die het nodig heeft om te genieten van voortdurend succes en groei.