Een reis van gloeilamp naar de aanpasbare neonlichten
LICHT: EEN LOKMIDDEL:
De mens heeft vele dingen uitgevonden die de manier van leven van een mens hebben veranderd en opgewaardeerd. Onder deze uitvindingen was het licht een van de meest in het oog springende prestaties van de mensheid. Het licht heeft sindsdien het menselijk oog aangetrokken. Aanvankelijk dacht men dat het door de mens vervaardigde licht uit deeltjes bestond en dat het zich met behulp van deeltjes van de ene plaats naar de andere bewoog, maar later veranderde deze opvatting en zeiden wetenschappers dat licht uit golven bestaat en zich in golven van de ene plaats naar de andere beweegt. De moderniteit van een stad kan gemakkelijk worden afgebeeld aan de hand van het aantal lichten dat 's nachts in de stad schijnt.
REIS NAAR DE UITVINDING VAN HET NEONLICHT:
Mensen hebben lichtgevende apparaten gebruikt om het menselijk oog te trekken naar hun kantoor, markt, club, pup, op hun feesten. Maar de apparaten die wij waarnemen en die licht uitstralen hebben vele ontdekkingen en upgrades doorgemaakt. In het begin werd de gloeilamp uitgevonden door Thomas Edison, bestaande uit een dunne gloeidraad als bron van licht. Mensen hingen een gloeilamp met een draad aan de ingang van hun kantoor, café, restaurant, markt en clubs om hun klanten aan te trekken en 'ingeschakelde gloeilamp' was ook een teken dat de diensten op dat moment operationeel waren, maar de gloeilamp was niet betrouwbaar en de dunne gloeidraad erin was breekbaar. Na die gloeilamp werd buislamp uitgevonden met een gasvulling erin en de gasdeeltjes zorgden voor de productie van licht in een staafvormig apparaat, dat wij gewoonlijk buislamp noemen.
Later werd buislamp opgewaardeerd tot flexibele glazen staaflamp naar gelang de behoeften van de mensen. Mensen gebruikten flexibele glazen staven en hingen die aan de muur van hun kantoor, café, markt, restaurant en club om hun klanten aan te trekken, maar de flexibele staven waren niet betrouwbaar. Als het gas in de buis opraakte, moesten de mensen het vervangen door een nieuwe, wat vrij duur was. Nu, werden de flexibele buis staven vervangen door de LED-verlichting, maar het enige nadeel van LED-verlichting was dat ze erg duur waren en een ondernemer kon het zich niet veroorloven te veel om de marketing muur van de kroeg, restaurant, markt, club of kantoor te versieren om de kopers aan te trekken naar het.
Dan, komt het tot de uitvinding van "NEON LIGHTS", de uitvinding van zulk een licht-emitting apparaat heeft het totale scenario veranderd omdat het een manier economisch en betrouwbaar was. NEON LIGHTS' zijn betrouwbaar, en als het defect raakt, kunt u het naar de elektricien brengen en de elektricien kan het gemakkelijk repareren door het gas bij te vullen of u kunt het snel vervangen door een nieuwe omdat het zeer economisch is. U hoeft geen internet nerd te zijn om online te gaan en te zoeken naar een neon bord dat aan uw behoeften voldoet. Ze zijn overal gemakkelijk verkrijgbaar. U kunt het hebben van een online winkelen op te slaan in de hardware winkel gelegen in uw plaats, kunt u ze overal kopen.
GEBRUIK VAN NEONLICHTEN
In de 19de en de 20ste eeuw, hebben de mensen grote aanplakborden en reclamekaarten gebruikt om het publiek naar hun producten en diensten aan te trekken; Dit was vrij duur en de kleine bedrijfseigenaars konden zich dergelijke reclametactiek niet veroorloven om hun klanten aan te trekken. Na die ontbering, hebben de neonlichten het voor de mensen van de middenklasse gemakkelijker gemaakt om reclame voor hun producten en diensten te verkopen. De mensen hebben neonlichten gebruikt om hun klanten naar hun bureaus, kroegen, clubs, en restaurants aan te trekken door de neonlichten tekens volgens hun behoeften aan te passen.
De kroegeigenaars hebben een fles van de beer met de naam van hun kroeg gemaakt en het aan de muur gehangen om de klanten naar de kroeg aan te trekken. De restauranthouders benadrukken hun restaurant deal met de aanpasbare neon licht borden op de top van hun restaurant met verleidelijke kleuren in het neon licht om hun klanten aan te trekken. Hetzelfde als de dienstverleners zoals visumadviseurs en verzekeringskantoren gebruiken aanpasbare neonlichtborden die hun diensten en de werktijd aanbieden om de klanten aan te trekken. De aangepaste neon licht borden zijn de economische bron van reclame voor de producten en diensten. Vandaar de aantrekkelijkste marketing tactiek om te benadrukken, en de klanten aan te trekken.
AANGEPASTE NEON LICHTBORDEN
De mensen gebruiken verschillende aanpassing van neon lichte tekens om kopers van hun producten en diensten volgens hun behoeften aan te trekken. Aangezien wij weten dat de aard verschillende kleuren met verschillende frequenties heeft gemaakt die verschillende kwaliteiten in hen erven. Sommige kleuren hebben lage frequentie en hun golven kunnen niet ver weg reizen, verschillend van deze; sommige kleuren hebben zeer hoge frequentie en zij kunnen van de zeer afstand zichtbaar zijn. Net als door verschillende frequentievariaties worden de kleuren ingedeeld in daglicht- en nachtkleuren. Sommige bedrijven, consultants en kantoren werken bij daglicht. Zij gebruiken daglicht frequentie kleuren in hun aanpasbare Noen lichtreclames om de klanten naar hen toe te trekken.
Afgezien van deze bedrijven, is er het aantal bedrijven die functioneel zijn na daglicht, bijvoorbeeld, de pubs; de clubs; de casino's en de restaurants. Dergelijke eigenaars gebruiken nachtfrequentiekleuren in de aangepaste neonlichten om hun producten en diensten te verkopen.
De touw-achtige neonlicht tekens zijn het beste voorbeeld van aanpasbare neonlichten. Men kan gemakkelijk een teken volgens behoefte door het maken van de naam van de onderneming, kroeg, kantoor, restaurant of club met het neonlicht teken. Mensen gebruiken ook om het touw-achtige neonlicht teken aan te passen met de diensten die zij leveren om de klanten aan te trekken; " UW HONINGMOMEN IN SINGAPORE " als voorbeeld van een neonlicht teken dat aan de muur van een reisbureau hangt met verleidelijke kleur die gemakkelijk de ogen kan vangen van pas getrouwde paren in de markt die van plan zijn op huwelijksreis te gaan.
Ten eerste, de uitvinding van neon licht en vervolgens de aanpasbare neon tekenen hebben reclame tactiek een stuk eenvoudiger en zuiniger voor kleine ondernemers om de aandacht van hun klanten te vangen.